Che Abang & Cik Kak yg Omey

Saturday, January 14, 2012

Kini Bergelar FIXIEAN

SALAM GUYS !



FINALLY.... i got it...





Special thanks t0 my abah and my dear b0yfie yang da topup'kan fulus angkat ini fixed gear bike yang cantek punya d0k tergantung kat kedai uncle tu.. kehkehkeh.. Puas ati aku.. Usianya baru 3 hari, comel, striking, dah menapak sejauh 26KM aku ride dari Tg. Piandang ke Parit Buntar pegi balik n0n-st0p.. Itupon balik jew umah da bertampal setem sana sini, mintak b0nda urutkan.. Dia cakap " Buang je lah basikal tu, menyusahkan orang ! (orang=bonda) kikikiki~ Skali lagi, PUAS ATI AKU ! Kau ade? Show me lahh~

3 comments:

  1. Hahaaa... Akupun ada maa.. Gambar kat Fiza.. Haha.. Teka sapa?

    ReplyDelete
  2. aku ade.....ade jeles..huwaaaaaaaaaaa...nak jugak!

    p/s: tlg mntakkn kat abah ko n boyfrend ko jgk utk aq..ngeee;p

    ReplyDelete
  3. iman : aku ase ko ada bakat nek basikal ne sbb kaki ko sangatlah panjang dan tidak perlu adjuz seat mcm si Ecah tuuuuu...
    anonymous : aku tawu, kat Pejah tu siap ada folder khas lg pic ko an..

    ReplyDelete