Che Abang & Cik Kak yg Omey

Tuesday, February 22, 2011

Miss U Pak Ya !!!

R
I
N
D
U
Di saat teman-teman sebok ngarang laporan yang nak kena submit minggu ne, aku nyempat-nyempat ulak ngarang entry baru untuk blog aku nea . Bongok kan ? Ah biar . . korang apa tawu, aku yang rindu~
Sape Pak Ya? Ahaa . . Ntah cane la aku bley teringat arwah tok wan aku ne . Tibe jew weh . aku rasa an . . implikasi daripada kelas KKH 2013 minggu lepas lew . Lect tanya aku, "Muslim, sape orang yang awak paling sayang?" p/s : Dia ingat nama aku Shuahada Muslim Binti *sumting*, padahal Shuhada Binti Muslim, kih3~ nvm oke .
Pastu aku tanpa ragu-ragu jawab "Tokwan saya !" Haa~ Memang aku syg tokwan aku . Sebab apa? Sebab dia tak penah marah aku . Apatah lagi nak poke aku ao . Tapi sayang weh . . Aku sempat kenal dia +- 5 taon awal hidup aku jew . Tapi, banyak kenangan aku ngan dia yang sampai skang aku boley ingat . .
Aku tade la gambar dengan dia nak tunjuk kat korang an . Tu la aku terkilan . Gambar ngan bf sedebuk punya manyak, ngan dia tak sempat ulak . Time tu tecik g, tak kenal glamer kot . .
Ngape aku sayang dia lebey dari parents aku ? Sebab dia slalu cakap aku ni cucu bertuah dia . Mana-mana jew pegi mesti bawak aku . Pagi-pagi nak gi mengopi kew mengetea kew mesti bawak aku naek Yamaha kaler merah apa edition ntah . Masa tu aku suka ejek dia yang tade gigi depan tu makan, kat tengah2 khalayak ni ! Tapi weh, sikit dia tak marah ao . . Gelak lagi ada . . Padahal, mak aku cakap dia ngan anak-anak cukup tegas . . Biasala~ Sayang cucu lebih dari anak . . Hahaha~
Aku terkilan sebab tak sempat membesar di depan dia sampai skang ne . . Dia cuma sempat tengok aku grad masa tadika jewp . . Sob-soB ):



Sampai bila-bila pon aku akan cakap "Tokwan saya ialah orang yang paling saya sayang" . Bak kata Bomoh Klate lam cite "Hantu Kak Limah Balik Kampung" Kalu kito ingat ore, ore ingat kito~ haa . .
Sekian, Al-Fatihah~


2 comments:

  1. al fatihah...moga Allah rahmati beliau

    ReplyDelete
  2. alFatihah,,,semOge arwah ditempatkan diklgn para soLihin..amen~~MATI itu PAsTI..Hidup..INSYA'Allah..

    ReplyDelete